Peugeot 207 club
Strona Główna  Portal   Album  Album   FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  ARCHIWUM  Archiwum
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 

Odpowiedz do tematu Peugeot 207 club Strona Główna » Peugeot 207 » Hi-tech » Silnik » Remont 1.6 vti
Remont 1.6 vti
Autor Wiadomość
Michalvcf 


Rocznik: 2007
Dołączył: 22 Sie 2018
Posty: 7
Skąd: Wroc?aw
Wysłany: 2019-07-29, 17:40   Remont 1.6 vti

Witam, mój 1.6 vti bierze ju? ponad 1l na 1000km, ci?gle s? problemy z sonda przed katalizatorem plus zbyt bogata mieszanka, i ostatnio nawet pad? mi sterownik ecu. Niewiem co dalej robi? z tym silnikiem, czy kto? robi? remont, czy to si? op?aca,? Kto? rozwi?za? ten problem ? Ca?a karoseria i wszystkie inne podzespo?y dzia?aj? w samochodzie. Jestem sk?onny zrobi? remont tylko jaka jest gwarancja ?e to si? uda ? Mo?e kto? zna kogo? kto potrafi fachowo doradzi?? Prosz? o odpowied?, mo?e by? te? na priv...
 
 
simonic 


Kolor: SHARK GREY
Rocznik: 2009
Dołączył: 12 Kwi 2018
Posty: 36
Skąd: ?ód?
Wysłany: 2019-07-29, 17:51   

Ja w maju te? "dojrza?em" do remontu tego wybitnego dzie?a niemieckich in?ynierów. Niestety po otwarciu silnika okaza?o si?, ?e nie bardzo jest co zbiera? i szkoda by?o go otwiera?... Mój bra? ok. 0,7l/1000km ale ju? 5w50 :) . Gdybym wiedzia?, je?dzi?bym dalej. Dymi? tylko przy ruszaniu gdy posta? na wolnych. Remont mia? mnie kosztowa? ok. 4000 z? poza ASO ale w sprawdzonym serwisie, który daje gwarancj? i od pocz?tku naprawiam ten samochód. Szansa, ?e si? to uda?oby ok. 90% ale trzeba podobno zrobi? gór? i dó? razem. Ja ostatecznie kupi?em inny silnik z mocno rozbitej 207 z 2011 roku. Jak narazie po 8000km, dola?em ok. 0,2l oleju. Znam dwa dobre serwisy, gdzie konsultowa?em swój przypadek, niestety jeden pod Warszaw? a drugi w ?odzi. W stron? wroc?awia nie próbowa?em. Podobno kto? w Rybniku jeszcze naprawia te silniki tylko nie wiem jak jest tam z gwarancj?.
 
 
Visterio 


Kolor: CZARNY OBSIDIEN
Rocznik: 2008
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Wrz 2017
Posty: 49
Skąd: ?ód?
Wysłany: 2019-08-08, 12:07   

Ja bym w pierwszym kroku poszed? w wymian? uszczelniaczy zaworów.

Który serwis polecasz w ?odzi?
_________________
207 RC - 1.6 THP
508 GT - 2.0 BlueHDI

By?o:
407 SPORT - 2.2 HDI BiTurbo
206 X-Line - 1.4 :D
 
 
simonic 


Kolor: SHARK GREY
Rocznik: 2009
Dołączył: 12 Kwi 2018
Posty: 36
Skąd: ?ód?
Wysłany: 2019-08-18, 12:05   

Serwis na Lodowej.
Znajomy wymieni? same uszczelniacze w tym wynalazku i okaza?o si?, ?e po ok 8000 km wywali?o pier?cienie. Podwójna robota si? zrobi?a niestety... W moim egzemplarzu by? ju? spory luz na prowadnicach zaworów, czego nie da?o si? sprawdzi? nie rozbieraj?c go "na pó?".
 
 
gifter 
Masta Dizasta



Kolor: CZARNY OBSIDIEN
Rocznik: 2008
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 899
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2019-09-19, 13:53   

No i tutaj jest w?a?nie mój temat z og?oszeniem z Rybnika:

https://www.olx.pl/oferta...D5-IDteULZ.html

Temat poni?ej:
http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=8730

Te? chce pozby? si? problemu z dymieniem, poza tym wszystko dzia?a.
_________________
 
 
slawek3550 


Kolor: CZARNY OBSIDIEN
Rocznik: 2007
Dołączył: 09 Lut 2020
Posty: 6
Skąd: osiek
Wysłany: 2020-02-11, 13:10   

Tak naprawde wielkiej filozofji nie ma przy wymianie pierscieni czy uszczelniaczy.do rozrzadu tylko trzeba miec blokady.
 
 
gifter 
Masta Dizasta



Kolor: CZARNY OBSIDIEN
Rocznik: 2008
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 899
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2020-02-11, 14:28   

Taaaa pod warunkiem ?e masz dobra glowice i blok... a w tych silnikach to loteria...
_________________
 
 
slawek3550 


Kolor: CZARNY OBSIDIEN
Rocznik: 2007
Dołączył: 09 Lut 2020
Posty: 6
Skąd: osiek
Wysłany: 2020-02-11, 17:24   

Jestes z rybnika to nie tak daleko.Ceny napewno nie roznia sie znaczaco.Jak co to moge ci dac namiar na gostka w bielsku co tanio czesci ci ogarnie i jak co to liste tez ci moge zrobic...ale jezeli bedziesz to robil sam to koszt jest ok 1500-jezeli kupujesz komplet rozrzad.Blok musial bys miec pekniety(wtedy by cieknal)a glowica...?
Uszczelniacze da sie zmienic bez zdejmowania czapki.Tylko musisz miec blokady do rozrzadu.Uszczelniacze zaworowe to koszt 80 zl,pierscienie chyba 70zl na tlok.Ale gdybys same uszczelniacze wymienial to tak naprawde jest to koszt uszczelniaczy+pokrywe do zaworow.czyli jakies 150zl.Vanosa da sie zrzucic bez rozdlubywania wszystkiego.Wtedy sie wyjasni czy musisz dalej brnac czy nie

[ Dodano: 2020-02-11, 17:30 ]
Poza tym te silniki to jest shit nie ma sie co bajerowac.Gdybym wiedzial to wczesniej to niepozwolil bym mojej kupic tago auta.Sprawa jest taka ze jak robilem remont z piersicieniami i kmpl. Glowica siostrze w corolli z raz wiekszym nalotem.to bylo to znacznie przyjemniejsze i prostsze niz w tym peugeocie.Zrobilem wzzystko.auto jezdzi,odpala,nie mam juz bledow,anti polution,depolution,ani nic.Cichutko odpala,rowno chodzi nawet mechateonike w automacie ogarnolem(skrzynia jest raczej prosta)tylko pozostalo spalanie rzedu 14-15l/100km hihi moje a6 3.0 quattro pali 10l/100 i mam prawie 300hp

[ Dodano: 2020-02-11, 17:31 ]
Tak czy inaczej jak bys cos potrzebowal to daj znac
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Peugeot 207 club Strona Główna » Peugeot 207 » Hi-tech » Silnik » Remont 1.6 vti

 
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by Dustin Baccetti modified by UnholyTeam
Hosting and Support: imperiumit.pl