Peugeot 207 club
Strona Główna  Portal   Album  Album   FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  ARCHIWUM  Archiwum
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 

Odpowiedz do tematu Peugeot 207 club Strona Główna » Peugeot 207 » Hi-tech » Silnik » Remont 1.6 vti
Remont 1.6 vti
Autor Wiadomość
Michalvcf 


Rocznik: 2007
Dołączył: 22 Sie 2018
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-07-29, 16:40   Remont 1.6 vti

Witam, mój 1.6 vti bierze już ponad 1l na 1000km, ciągle są problemy z sonda przed katalizatorem plus zbyt bogata mieszanka, i ostatnio nawet padł mi sterownik ecu. Niewiem co dalej robić z tym silnikiem, czy ktoś robił remont, czy to się opłaca,? Ktoś rozwiązał ten problem ? Cała karoseria i wszystkie inne podzespoły działają w samochodzie. Jestem skłonny zrobić remont tylko jaka jest gwarancja że to się uda ? Może ktoś zna kogoś kto potrafi fachowo doradzić? Proszę o odpowiedź, może być też na priv...
 
 
simonic 


Kolor: SHARK GREY
Rocznik: 2009
Dołączył: 12 Kwi 2018
Posty: 29
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-07-29, 16:51   

Ja w maju też "dojrzałem" do remontu tego wybitnego dzieła niemieckich inżynierów. Niestety po otwarciu silnika okazało się, że nie bardzo jest co zbierać i szkoda było go otwierać... Mój brał ok. 0,7l/1000km ale już 5w50 :) . Gdybym wiedział, jeździłbym dalej. Dymił tylko przy ruszaniu gdy postał na wolnych. Remont miał mnie kosztować ok. 4000 zł poza ASO ale w sprawdzonym serwisie, który daje gwarancję i od początku naprawiam ten samochód. Szansa, że się to udałoby ok. 90% ale trzeba podobno zrobić górę i dół razem. Ja ostatecznie kupiłem inny silnik z mocno rozbitej 207 z 2011 roku. Jak narazie po 8000km, dolałem ok. 0,2l oleju. Znam dwa dobre serwisy, gdzie konsultowałem swój przypadek, niestety jeden pod Warszawą a drugi w Łodzi. W stronę wrocławia nie próbowałem. Podobno ktoś w Rybniku jeszcze naprawia te silniki tylko nie wiem jak jest tam z gwarancją.
 
 
Visterio 


Kolor: CZARNY OBSIDIEN
Rocznik: 2008
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Wrz 2017
Posty: 49
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-08-08, 11:07   

Ja bym w pierwszym kroku poszedł w wymianę uszczelniaczy zaworów.

Który serwis polecasz w Łodzi?
_________________
207 RC - 1.6 THP
508 GT - 2.0 BlueHDI

Było:
407 SPORT - 2.2 HDI BiTurbo
206 X-Line - 1.4 :D
 
 
simonic 


Kolor: SHARK GREY
Rocznik: 2009
Dołączył: 12 Kwi 2018
Posty: 29
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-08-18, 11:05   

Serwis na Lodowej.
Znajomy wymienił same uszczelniacze w tym wynalazku i okazało się, że po ok 8000 km wywaliło pierścienie. Podwójna robota się zrobiła niestety... W moim egzemplarzu był już spory luz na prowadnicach zaworów, czego nie dało się sprawdzić nie rozbierając go "na pół".
 
 
gifter 
Masta Dizasta



Kolor: CZARNY OBSIDIEN
Rocznik: 2008
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 888
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-09-19, 12:53   

No i tutaj jest właśnie mój temat z ogłoszeniem z Rybnika:

https://www.olx.pl/oferta...D5-IDteULZ.html

Temat poniżej:
http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=8730

Też chce pozbyć się problemu z dymieniem, poza tym wszystko działa.
_________________
 
 
slawek3550 


Kolor: CZARNY OBSIDIEN
Rocznik: 2007
Dołączył: 09 Lut 2020
Posty: 6
Skąd: osiek
Wysłany: 2020-02-11, 13:10   

Tak naprawde wielkiej filozofji nie ma przy wymianie pierscieni czy uszczelniaczy.do rozrzadu tylko trzeba miec blokady.
 
 
gifter 
Masta Dizasta



Kolor: CZARNY OBSIDIEN
Rocznik: 2008
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 888
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-02-11, 14:28   

Taaaa pod warunkiem że masz dobra glowice i blok... a w tych silnikach to loteria...
_________________
 
 
slawek3550 


Kolor: CZARNY OBSIDIEN
Rocznik: 2007
Dołączył: 09 Lut 2020
Posty: 6
Skąd: osiek
Wysłany: 2020-02-11, 17:24   

Jestes z rybnika to nie tak daleko.Ceny napewno nie roznia sie znaczaco.Jak co to moge ci dac namiar na gostka w bielsku co tanio czesci ci ogarnie i jak co to liste tez ci moge zrobic...ale jezeli bedziesz to robil sam to koszt jest ok 1500-jezeli kupujesz komplet rozrzad.Blok musial bys miec pekniety(wtedy by cieknal)a glowica...?
Uszczelniacze da sie zmienic bez zdejmowania czapki.Tylko musisz miec blokady do rozrzadu.Uszczelniacze zaworowe to koszt 80 zl,pierscienie chyba 70zl na tlok.Ale gdybys same uszczelniacze wymienial to tak naprawde jest to koszt uszczelniaczy+pokrywe do zaworow.czyli jakies 150zl.Vanosa da sie zrzucic bez rozdlubywania wszystkiego.Wtedy sie wyjasni czy musisz dalej brnac czy nie

[ Dodano: 2020-02-11, 17:30 ]
Poza tym te silniki to jest shit nie ma sie co bajerowac.Gdybym wiedzial to wczesniej to niepozwolil bym mojej kupic tago auta.Sprawa jest taka ze jak robilem remont z piersicieniami i kmpl. Glowica siostrze w corolli z raz wiekszym nalotem.to bylo to znacznie przyjemniejsze i prostsze niz w tym peugeocie.Zrobilem wzzystko.auto jezdzi,odpala,nie mam juz bledow,anti polution,depolution,ani nic.Cichutko odpala,rowno chodzi nawet mechateonike w automacie ogarnolem(skrzynia jest raczej prosta)tylko pozostalo spalanie rzedu 14-15l/100km hihi moje a6 3.0 quattro pali 10l/100 i mam prawie 300hp

[ Dodano: 2020-02-11, 17:31 ]
Tak czy inaczej jak bys cos potrzebowal to daj znac
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Peugeot 207 club Strona Główna » Peugeot 207 » Hi-tech » Silnik » Remont 1.6 vti

 
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by Dustin Baccetti modified by UnholyTeam
Hosting and Support: imperiumit.pl