Peugeot 207 club
Strona Główna  Portal   Album  Album   FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  ARCHIWUM  Archiwum
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 

Odpowiedz do tematu Peugeot 207 club Strona Główna » Peugeot 207 » Hi-tech » Silnik » odma
odma
Autor Wiadomość
emswisnia 



Kolor: SZARY CENDRE
Rocznik: 2007
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 651
Skąd: Rsko
Wysłany: 2018-12-06, 16:18   

re_dips napisał/a:
Ponieważ musiałem trochę osuszyć silnik zacząłem od odmy. Zdjąłem oring, w rowek po oringu dałem trochę taśmy teflonowej i założyłem oring ponownie. Zrobiło się tam trochę ciaśniej i po tygodniu jeszcze jest nieźle ale najlepiej by było gdybym założył nowy oring bo stary jest już twrdy i lekko spłaszczony po zewnętrznej.

Zna ktoś wymiary tego oringu? W ASO do kupienia jedynie z całą rurą dolotową.


Wydaje mi się że w każdym sklepie z łożyskami dobiorą Ci oring - nawet troszkę grubszy.
_________________
1.6 TDI SPORT 90KM
1.6 HDI 90KM
Było:
1.9 TDI EVO1 ~ 150KM
1.2 ECOTEC 80KM
1.2 8V - 60KM
 
 
Corcky 



Kolor: CZARNY OBSIDIEN
Rocznik: 2006
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 117
Skąd: Świerklany
Wysłany: 2018-12-10, 14:07   

Firlej1 napisał/a:

1. Czy przedmuchy silnika nie są za duże. Na pracującym silniku odkręć korek wlewu oleju. Jeżeli nie wystrzeli w góre i będzie w stanie odkręcony utrzymać się na swoim miejscu znaczy że kondycja silnika jest OK.


Nic takiego nie ma miejsca. Natomiast przy wtryskach jest mokro, wokół też. Wtryski były regenerowane 1,5 roku temu.
Przy zmianie biegów słychać coś jakby wycie. Auto tez głośniej przyspiesza? Myślicie, ze to moze być turbo? Przecieka? Kończy się?


Poza tym spójrzcie, jak pracuje na jałowym - niepokojący dźwięk rozpoczyna się od 4 sekudny..

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

Macie pomysł?
 
 
sebekle 


Kolor: SZARY ALUMINIUM
Rocznik: 2006
Dołączył: 18 Maj 2018
Posty: 68
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2018-12-10, 16:29   

nie trze coś pod osłonami rozrządu?
 
 
emswisnia 



Kolor: SZARY CENDRE
Rocznik: 2007
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 651
Skąd: Rsko
Wysłany: 2018-12-10, 21:08   

Zobacz też czy nie masz luźnego intercoolera bo ten dźwięk raz jest raz nie ma.
Z której strony słyszalny jest ten dźwięk najbardziej?
_________________
1.6 TDI SPORT 90KM
1.6 HDI 90KM
Było:
1.9 TDI EVO1 ~ 150KM
1.2 ECOTEC 80KM
1.2 8V - 60KM
 
 
Noxy 
Marcin



Kolor: SHARK GREY
Rocznik: 2010
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 896
Skąd: Pierściec
Wysłany: 2018-12-11, 12:13   

Zawsze wrzucam ten filmik zeby ktoś miał do porownania https://youtu.be/8IJcFqRyBH0?t=61

1) Przysluchaj sie po lewej stronie silnika u gory tam gdzie przykladam kamere tam jest prowadnica lancucha popychaczy i tam nalezy sprawdzac czy nie ma niepokojacego tarcia bo to oznacza naciagniecie / uzkodzenie slizgu łancucha popychaczy.

2) Ten silnik powinine cykac i tyle.

3) Mokre wtryski oznaczaja ze masz uszczelke odmy walnieta i leje sie woda to normalne. Na 1 i 2 najczesiej jest najbardziej mokro. Nawet jak jest dobra ta uszczelka bo najzwyczajniej od storny grodzi gornej wchodzi woda np od mycia auta i sie skrapla parujac wew tego plastiku.

4) jak robisz taki filmik to przytrzymaj lapa po prawej ten plastikowy dolot bo on w taki rezonast wchodzi ze ciezko coś usłyszec :D

TL;DR coś ci tam w rezonaz wchodzi i slysze ze ci jeden wtrysk strasznie syczy albo jest zle dokrecony albo jak wymieniali to nie zalozyli nowych uszczelek miedzianych. Co do turbo ktos by musial gazu dodać zeby posluchac jak "wyje" bo te garety maja swoje specyficzne wycie w granicach "normy"
_________________
Dobry programista rzeczy trudne robi do 24godzin, a niemożliwe do 3dni :)

:!: FORUMOWICZU NALEP NAKLEJKE :!:
  
 
 
 
Corcky 



Kolor: CZARNY OBSIDIEN
Rocznik: 2006
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 117
Skąd: Świerklany
Wysłany: 2018-12-11, 14:48   

Dzięki za infor dlaczego wtryski są mokre ;) Olej w normie.


Noxy napisał/a:
Zawsze wrzucam ten filmik zeby ktoś miał do porownania https://youtu.be/8IJcFqRyBH0?t=61

1) Przysluchaj sie po lewej stronie silnika u gory tam gdzie przykladam kamere tam jest prowadnica lancucha popychaczy i tam nalezy sprawdzac czy nie ma niepokojacego tarcia bo to oznacza naciagniecie / uzkodzenie slizgu łancucha popychaczy.


Niestety, wygląda mi to chyba na to, choć szczerze powiedziawszy nie potrafię namierzyć źródła dźwięku. Przymocowałem, związałem obudowe dolotu z prawej strony i trochę mniej hałasuje, natomist ten taki bardziej metalowy hałas pozostał, choć pojawia się tylko momentami. Mechanik, który się przesluchiwał celuje w pasek/napinacz, choć też nie da se głowy uciać, że to stamtąd dochodzi.

tutaj jeszcze inne nagranie tego "stukania" od ok. 30 sekundy się pojawia. Jeszcze pojawił się pomysł, że może to być koło pasowe??

https://youtu.be/a8nQl4KODCA


A tu turbo, do sprawdzenia dźwięk, jeśli mozes sprawdź czy ten świst jest ok, czy nie:

https://youtu.be/LfBQFF_3I0o
  
 
 
Noxy 
Marcin



Kolor: SHARK GREY
Rocznik: 2010
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 896
Skąd: Pierściec
Wysłany: 2018-12-11, 15:52   

Turbo masz OK ladnie pracuje slizg też masz ok tam szumi ladnie. To rzeczywiście może być pasek / koło pasowe O.O bo lokalizacja tego dzwięku na to wskazuje zreszta co ci szkodzi wymienic pasek on grosze kosztuje w porownaniu do szarpania rozrządu i koła :D
_________________
Dobry programista rzeczy trudne robi do 24godzin, a niemożliwe do 3dni :)

:!: FORUMOWICZU NALEP NAKLEJKE :!:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Peugeot 207 club Strona Główna » Peugeot 207 » Hi-tech » Silnik » odma

 
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by Dustin Baccetti modified by UnholyTeam
Hosting and Support: imperiumit.pl