Peugeot 207 club
Strona Główna  Portal   Album  Album   FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  ARCHIWUM  Archiwum
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 

Odpowiedz do tematu Peugeot 207 club Strona Główna » Peugeot 207 » Hi-tech » Wyposażenie » Światła dzienne (LED)
Przesunięty przez: bart555
2010-08-05, 16:16
Światła dzienne (LED)
Autor Wiadomość
Deadi 


Kolor: SZARY ALUMINIUM
Rocznik: 2007
Dołączył: 03 Wrz 2018
Posty: 52
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-09-05, 12:43   

Mam DRLe montowane zamiast przeciwmgielnych.

Pierwsze pytanie: myślałem, że kupiłem z modułem do podpięcia pod aku, okazało się, ze kupiłem pod 12V po stacyjce, zatem muszę się wpiąć do skrzynki - który bezpiecznik będzie najlepszy?

Drugie pytanie: jak wypnę p.mgielne to wyskakuje błąd - co wpiąć do wtyczki od przeciwmgielnych by nie było błędu? Może wyjąć bezpiecznik od nich? :)
 
 
Antenil 



Kolor: CZERWONY LUCIFER
Rocznik: 2007
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 662
Skąd: Zamość
Wysłany: 2018-09-05, 13:57   

Znaczy zasilanie świateł chcesz z bezpiecznika pod maską, na którym prąd się pojawia po przekręceniu stacyjki?
Co do 2, musisz wpiąć żarówkę lub opornik żeby oszukać samochód, wyjęcie bezpiecznika nic nie da, inną opcją jest całkowite wyłączenie przednich świateł przeciwmgłowych lexią.
_________________
Projektanci samochodów powinni choć raz je rozebrać i złożyć
 
 
Deadi 


Kolor: SZARY ALUMINIUM
Rocznik: 2007
Dołączył: 03 Wrz 2018
Posty: 52
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-09-05, 15:16   

1. Tak, potrzebuję mieć 12V na zapłonie
2. Kurde, a ja już zamówiłem 2 oporniki. Ale w takim razie wolę wyłączyć je w Lexii bo tak muszę wyłączyć jeszcze skandynawskie i aktywować tempomat :)

Tak więc prosiłbym ewentualnie o pomoc w podpięciu do jakiegoś plusa po stacyjce by nie narobić bałaganu w BSI/ECU.

[ Dodano: 2018-09-05, 16:16 ]
OK Już sobie poradzę :)
Dzięki koledze Sławkowi :)


Muszę tylko kupić bezpiecznik przelotowy 10A :)
No i super sprawa, bo nie muszę kombinować z postojówkami tyko tez podepnę się pod bezpiecznik :)
 
 
Bartez 
Ciekawski


Rocznik: 2007
Dołączył: 20 Maj 2018
Posty: 6
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-09-05, 15:50   

Właśnie tez sie zabrałem za DRL i sie zastanawiałem jak to podpiąć dzieki zdjęciu wszystko ogarnie tylko mam jedno pytanie nie mam dostępu do komputera a na telefonie nie widzę co jest napisane na górę zdjęcia wiec żebym miał jasność :
1. Czarny kabel - (-) idzie od świateł do aku to jasne
2. Żółty kabel - (+) idzie od świateł do niebieskiego bezpiecznika czyli plusa po stacyjce bezpośrednio bez żadnego bezpiecznika dodatkowego tak ?
3. Brązowy kabel - (automat wylaczajacy światła po zapaleniu mijania ) idzie od świateł do dodatkowego bezpiecznika a nastepnie do pomarańczowego bezpiecznika i to tyle nie idzie bezpośrednio do żarówki mijania
Zgadza sie ?

EDIT : Poradzilem sobie aczkolwiek okazało sie ze moja skrzynka bezpiecznikow wyglada zupełnie inaczej ale znalazłem potrzebne bezpieczniki jednak żadnych dodatkowych nie zakładałem uznałem ze to nie ma sensu ponieważ złapałem za jedno wyjście od bezpiecznika tak wiec jak pójdzie zwarcie to przepali sie tylko oryginalny bezpiecznik a nie lampa DRL.
_________________
" Dobry samochód kupiłeś wtedy kiedy za każdym razem kiedy od niego odchodzisz musisz sie pare razy obejrzeć "

Był :
Peugeot 206 XS 2.0HDI 90KM
Opel Astra G Bertone 2.2DOHC 147KM
Peugeot 207 SPORTY 1.6HDI 90KM - Aktualnie
 
 
Deadi 


Kolor: SZARY ALUMINIUM
Rocznik: 2007
Dołączył: 03 Wrz 2018
Posty: 52
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-09-05, 18:54   

Żółty to pozycyjne, a brązowy 12v po stacyjce 😉
 
 
paabu 


Kolor: NIEBIESKI SANTORIN
Rocznik: 2006
Dołączył: 17 Wrz 2017
Posty: 7
Skąd: Odolanów
Wysłany: 2018-11-08, 00:13   

Wspominałem w połowie wakacji o module świateł dziennych długich 30%. Otóż założyłem ten moduł - umiejscowiłem go między dźwignią biegów a dźwignią hamulca. Przewody z komory silnika przeciągnąłem przez otwór techniczny znajdujący się za schowkiem pasażera. Pierwsze wrażenie: na rzekomych 30% światła świeciły ledwo-ledwo. Serwis producenta zasugerował wymianę oporników w module na inne. Znajomy zamontował mi w module rezystory regulowane i obecnie mogę płynnie regulować moc świecenia długich. Niestety włączenie długich na mocy ok 40% skutkuje pojawieniem się komunikatów naprzemiennie: "Info Main Beam" oraz "Info Faulty" - jak je zinterpretować?
Obecnie na stałe nie używam modułu, bo komunikaty są natarczywa. Gdzieś czytałem o metodzie oszukania komputera pod kątem info o spalonych żarówkach, ale obecnie nie mogę znaleźć tego sposobu.
Zastanawiam się nad możliwością przepięcia tego modułu do świateł mijania i ustawienia na ok 50% - może wtedy wyglądało by to wszystko bardziej naturalnie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Peugeot 207 club Strona Główna » Peugeot 207 » Hi-tech » Wyposażenie » Światła dzienne (LED)

 
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by Dustin Baccetti modified by UnholyTeam
Hosting and Support: imperiumit.pl