Peugeot 207 club
Strona Główna  Portal   Album  Album   FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  ARCHIWUM  Archiwum
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 

Odpowiedz do tematu Peugeot 207 club Strona Główna » Peugeot 207 » Tuning » Blow off
Przesunięty przez: bart555
2010-08-07, 18:02
Blow off
Autor Wiadomość
tomu80
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-08, 11:10   

Zawsze możemy porozmawiać o LTFT :D No albo po prostu wynajdę jakieś nowe artykuły o tym jak to się nasze silniki psują na potęgę i już będzie ciekawiej ;)
 
 
papuc_2004 



Rocznik: 2012
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 210
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-01-08, 12:19   

tomu jeszcze nie pognioniłem o dziwo nic zlego sie nie dzieje :D wiec szkoda się rozstać ale ruszam z biznesem i jest mi potrzebne troche gotówki ;) wiec wisi teraz na allegro...

a co do samego bov'a potwierdzam słowa tomka przełożenie gratów z nowego do naszego trwa 30s i jest bezkolizyjne
_________________
Nie sztuką rozpędzić auto sztuką jest je zatrzymać.
 
 
 
deergie
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-08, 15:18   

delete
Ostatnio zmieniony przez deergie 2013-01-20, 06:14, w całości zmieniany 16 razy  
 
 
enx
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-08, 15:50   

Wiesz mody to ja wiem jakie bede robil i mi nie zalezy by bylo tanio :) Tylko nie bylem pewny co do tego psyczka .
Z Mgmotorsport to trafiles bo wlasnie tam pierwsze pojeade.Moze sie wyrobie w tym roku , zobaczymy.

[ Dodano: 2013-01-08, 15:51 ]
W tym sie wyrobie bo juz jest nowy ;p
 
 
pepus93 
be happy!



Kolor: CZARNY OBSIDIEN
Rocznik: 2007
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 3722
Skąd: Żory
Wysłany: 2013-01-08, 21:31   

zacny plan deergie :D
daj znać jak będziesz w MG, to może jakiegoś spota na południu się w końcu zrobi ^^
_________________
Forumowiczu! :wazuuup:
Oznacz się na mapce http://www.peugeot207club...p?p=78852#78852
 
 
tomu80
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-09, 12:25   

deergie - zrobienie przelotowego wydechu z kwasówki w MG do RC - 2000-2500 zł. Pytałem jak jeszcze sądziłem, że to samochód wart inwestowania. No i oczywiście na pewno wiesz, że zrobienie samego wydechu (zwłaszcza przelotowego) w samochodzie z turbiną bez zrobienia programu jest może jedynie zaszkodzić silnikowi niż pomóc.

Tak czy inaczej wszystko w końcu sprowadza się do dobrego programu - to w końcu najefektywniejsza i przede wszystkim najbezpieczniejsza ze wszystkich modyfikacja silnika.
 
 
pepus93 
be happy!



Kolor: CZARNY OBSIDIEN
Rocznik: 2007
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 3722
Skąd: Żory
Wysłany: 2013-01-09, 14:52   

jak Ci pisałem deg. najpierw mody mechaniczne a potem wszystko trzeba podsumować przeprogramowaniem ECU. Takie życie :p
_________________
Forumowiczu! :wazuuup:
Oznacz się na mapce http://www.peugeot207club...p?p=78852#78852
 
 
papuc_2004 



Rocznik: 2012
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 210
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-01-09, 15:01   

No ale to jest chyba logiczne przy takich zabiegach ze na końcu trzeba zrobić remap... to tak jak bym chciał rozbudować kompa a zostawić go na Windzie 95.
_________________
Nie sztuką rozpędzić auto sztuką jest je zatrzymać.
 
 
 
deergie
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-09, 15:04   

delete
Ostatnio zmieniony przez deergie 2013-01-20, 06:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomu80
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-09, 21:46   

Jak zaczyna go trafiać szlag (zaczyna pękać membrana i czarny plastikowy pierścień dokoła niej), to zawór zaczyna syczeć coraz głośniej - jak bys miał ten dystans Forge. Kiedy pęknie całkiem, to samochód straci moc - tak jakby nie miał doładowania (jak widac większość usterek trapiących THP objawia się tak samo ;) ). A na końcu zapali się słynne i uniwersalne "Antipollution...".

To opcja light....

W opcji hard (której ew. przydarzenie się, to wyłącznie kwestia szczęścia i pecha) ten czarny plastik kruszy się na wiele kawałków:



które to kawałeczki zostają wessane do turbiny. W konsekwencji finał jest znacznie bardziej widowiskowy :D

W zaworku tłoczkowym od Seta Cupry (czyli tym od 2.0 TFSI) nie ma membrany z gumki, która może pęknąć, a plastikowy pierścień jest grubszy i solidniejszy. Nie ma się tam co połamać i pokruszyć.

Ale jak wspomniałem - nie kombinuj jak wszystko działa. Zostaw fabryczny, a pieniążki zamiast na zaworek - odłóż na jakieś przyszłe awarie które zapewne cię czekają. Przy tym samochodzie rozsądnie jest sobie utworzyć taki specjalny "Fundusz celowy" :D

p.s. W sumie, to jak chcesz się znowu czyms poprzejmowac przez nadchodzący weekend, to wskaże ci jak rozpoznac czy zaworek już zaczyna się kończyć. No bo z tym LTFT masz już spokój, to na pewno ci się troszę nudzi bez żadnej hipotetycznej awarii. :D



Jeśli na tym czarnym pierścieniu widać już takie ślady (taki jaśniejszy pierścień jak zaznaczyłem czerwonymi strzałkami), to wkrótce to miejsce popęka całkiem.

membrana z kolei najczęściej pęka ona gdzieś na okręgu tego fałdu. Pęknięcie zaznaczyłem zieloną strzałką. Żeby ją dobrze zbadać - trzeba tłoczek pociągnąć żeby membranka się rozwinęła, a potem ponaciskać paluchem czy nie ma gdzieś pęknięcia. Pęknięcie zazwyczaj na początku jest niewielkie rzędu kilku mm i trudne do zauważenia na pierwszy rzut oka.
 
 
CRaaSH 



Kolor: CZERWONY ADEN
Rocznik: 2008
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 35
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2018-02-12, 08:35   

Miki1464 napisał/a:
Witam od jakiegoś czasu przymierzam się do kupna zaworu blow off . Ostatnio czytałem co i jak i są różne opinie na ten temat . Jak myślicie są jakieś zalety prócz „psssst „? Jakieś wady tego zaworu ? Jakieś części się szybciej zużywają przez niego ? Spalanie wzrasta ?


ja powiem tak.. mam założony blow off nie mam z nim problemów żadnych, (jakichkolwiek błędów czy innych historyjek) ale nie mam też porównania ze względu na to iż auto kupiłem i był w nim już założony zawór :-?
 
 
Miki1464 


Rocznik: 2007
Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 20
Skąd: Lodz
Wysłany: 2018-06-01, 05:50   

Witam czy ma ktoś założony zawór z Allegro ? Czy warto poszukać zaworu od forge ?
Jakieś wnioski po instalacji takiego zaworu ? Zamierzam założyć do 1.6 thp
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Peugeot 207 club Strona Główna » Peugeot 207 » Tuning » Blow off

 
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by Dustin Baccetti modified by UnholyTeam
Hosting and Support: imperiumit.pl